Aitoja makuja -lehti
  • Etusivu
  • Artikkelit
  • Maakunnista
  • Yhteistyöesimerkkejä
  • Vieraskynä
  • Uutiset
Aitoja makuja -lehti
Aitoja makuja -lehti
  • Kategoriat
    • Etusivu
    • Artikkelit
    • Maakunnista
    • Yhteistyöesimerkkejä
    • Uutiset
    • Vieraskynä
  • Lehdet
    • Lehti 5/2022
    • Lehti 4/2022
    • Lehti 3/2022
    • Lehti 2/2022
    • Lehti 1/2022
    • 2021
    • 2020
    • 2019
    • 2018
  • Etusivu
  • Artikkelit
  • Maakunnista
  • Yhteistyöesimerkkejä
  • Vieraskynä
  • Uutiset
KotiUutisetLukijakysely
Uutiset

Lukijakysely

30.11.2018
Julkaistu marras. 30, 2018 at 7:05 am
896Lukenut

Aitoja makuja -lehti on ilmestynyt verkkolehtenä vuonna 2018. Nyt haluamme kuulla palautettasi.

Vastaa lukijakyselyyn http://ty.fi/aitojamakujalehti2018.

Haluatko tiedon lehden ilmestymisestä sähköpostiisi? Jätä yhteystietosi http://ty.fi/aitojamakujalehti

Jaa FacebookissaJaa Twitterissä
Aiempi artikkeli

Ruoka-alalla ajankohtaista -miniseminaari 17.12.2018

Seuraava artikkeli

Hungry for Finland

Muita artikkeleita

Uutiset

Ruualla luodaan vahvimmat elämykset – kohti Maaseutumatkailuseminaaria

15.2.2023
Uutiset

Köökki – lisää vastuullista lautaselle

15.2.2023
Uutiset

Vuoden Karelia à la carte -yritys on valittu

15.2.2023
Uutiset

Elintarvikealan työvoimatarpeet ja näkymät monipuolisesti esillä Ruoka-alan teemaseminaarissa 2022

15.2.2023
Uutiset

Ruoka-alan tulevia tapahtumia

15.2.2023

Luomupäivien yhteydessä palkittiin Vuoden Luomuyritys ja myönnettiin luomukonkarin arvonimet

23.11.2022

Aitoja makuja lehti:

Aitoja makuja -tiedotuslehti kertoo elintarvikealan kehittämistyöstä. Lehti ilmestyy vuonna 2023 viisi kertaa verkkolehtenä.

Mediakortti TÄSTÄ

Tietoa kirjoittajalle TÄSTÄ

Tietosuojaseloste TÄSTÄ

ISSN 2343-3736

Ruokasektorin koordinaation, Turun yliopiston, Helsingin yliopiston Ruralia-instituutin, ProLuomun ja MMM:n logot

Avainsanat

ammattikeittiöt artesaani brändi digitalisaatio elintarviketuotanto hanke jalostus julkaisu julkiset hankinnat kansainvälisyys kasviproteiini kasvu kehittäminen kestävä kehitys kiertotalous kilpailu koulutus kuluttajat luomu luonnontuotteet lähiruoka markkinointi messut myyntikanavat pakkaukset REKO ruokahävikki ruokajärjestelmä ruokaketju ruokamatkailu ruokapalvelut selvitys sovellus suoramyynti tapahtumat tuotekehitys tuottajat tutkijat vastuullisuus verkosto vienti viestintä vähittäiskauppa yhteistyö yrittäjä

Toteuttanut: Turun yliopiston Brahea-keskus